Blog

23 juli 2015

Hoe SPAM je Google Analytics Verpest!

Denk je veel websitebezoekers te hebben in Google Analytics? Let op: dit kunnen veel nep-bezoekers zijn, veroorzaakt door SPAM! Ik kom websites tegen waar 60% tot 80% van de vermeende bezoekerscijfers in Google Analytics nep is door SPAM! Je bezoekcijfers worden hierdoor opgeblazen en verziekt. In […]
10 april 2015

Sitemap Maken: voor betere Google zoekresultaten!

Als je iets toevoegt of wijzigt op je website zul je merken dat de zoekresultaten van Google niet meteen bijgewerkt worden. Het kan soms best lang duren voordat je nieuwe pagina of content zichtbaar is. Zoekmachines zijn continue bezig om alle websites op het internet […]
2 maart 2015

Whatsapp Zakelijk gebruik… eindelijk MAKKELIJK!

Een belangrijke vuistregel voor een bedrijf is dat klanten je goed kunnen bereiken. Dat je klaar staat bij eventuele vragen. Hoe meer contactmogelijkheden voor je bedrijf, des te beter! Dat wekt vertrouwen. En het verlaagt de drempel voor je bezoeker om klant te worden. Whatsapp […]
24 november 2014

Waarom Website bezoek Meten Zinloos is.

Ben je benieuwd hoe je je website bezoek meten kunt? Of kijk je al wel eens naar je website bezoekersaantallen? De meeste websites gebruiken hiervoor overigens Google Analytics wat bovendien uitstekend werkt. Zodra je de statistieken bekijkt zal je bijna van je stoel vallen. Een […]
23 november 2014

Het Doel van je Website Meten met Google Analytics

Om het doel van je website te meten, moet je natuurlijk eerst weten wat dat doel precies is. Bij sommige websites ligt dat het doel voor de hand, maar dit kan ook wel eens lastiger te bepalen zijn bij bijv. een non-profit website. Heb je […]
9 november 2014

Nieuwe Website Lanceren: hét Ultieme Stappenplan

Yes! Je website staat eindelijk online en de hele wereld kan meekijken wat je er van hebt gemaakt. Maar hoe lanceer je je nieuwe website met een vliegende start? Hoe zorg je dat je website en diens marketing een goede basis en boost krijgt en […]
19 oktober 2014

De 11 Succesfactoren van een Goede Homepage

Ze zeggen wel eens dat je maar één kans hebt om een goede indruk te maken. Dat geldt voor persoonlijk contact maar ook voor je website en hoe bezoekers (en potentiële klanten) je homepage ervaren bij de eerste binnenkomst. Zorg dus voor een goede homepage! […]